måndag 2. februar 2009

Jaudå

Dagane rusle og går her i hovedstaden. Eg bur hos familien Berg, og jobbe med ungane her om ettemiddagen. Om formiddagen e eg ein del borte på ISU, den internasjonale skulen ungane går på, og hjelpe te med undervisning og litt bibliotekjobbing der. Ellers har eg litt andre ting eg pusle med, men det går ein del tid te film og ut-på-turing og. Strengt tatt burde eg nytta sjansen te å dra fram mongolskbøkene mine - det e tross alt 6-7 veker siden forrige time. Hadde planar om å få satt meg ner og gått gjennom alt eg har lert i haust og fått det spikra inn før eg komme tebake te Khovd igjen, men har ikkje ofra det et sekund ennå...:S

Ellers kunne eg sikkert skreve møkje om alt eg lere om oppdragelse av både hundar og ungar for tiå, eller om Criminal Minds, DaVinci-koden, Ugly Betty, Mesternes Mester og Constance Ring som e mine kulturelle opplevelsar i øyeblikket, om familiesamling og internasjonal gudstjeneste, om ullbutikken der eg legge igjen altfor møkje penger kvar gong eg e innom, planlegging av studier og møkje aent for neste år, at eg glede meg te å få besøk av familien i påsken, bibelgruppa i kveld og så møkje aent rart. Men det får bli ein aen dag.

4 kommentarer:

Solgunn sa...

Lesa mongolsk, det blir for vanskeligt, men skriva masse beskjedar t meg på Facebook, det har du ti t ;D

PS: Nå e eg i Paraguay!

Eirik Brekke Hauge sa...

Det flagget e så nydeligt :D like det mye bedre enn det norska, litt upatriotisk der, men det får gå

Andreas Nordbø Jørgensen sa...

Tut!
Eg har egentlig ikkje så mykje kommentar, men vil bare sei at eg leser bloggen din, og det er kjempebra!

Gjermund sa...

Hei Ingebjørg!

Tenker ekstra på deg og de andre nå når dere er på tur tilbake til Khovd! Lykke til! Vi ber for dere! Gleder oss til å treffe deg i august!

Har forresten lagt ut et innlegg.....

Klem fra Kjersti