søndag 30. september 2007

Hjerneskade

Nemlig. D blei ikkje så mye lagshelg på denna damå allikavel. Eg har for d mesta logge i sengå mi, sove, hørt på Mozart å sett film de siste to døgnå. D har seg nemli sånn at torsdag kveld så krasjte hode mitt me skuldrå te Thorbjørn mens me hoppte ront noen førstisar. D gjorde litt vondt, men eg tenkte d sko nok gi seg ette ei natt me søvn. Fredag morgen kjente eg meg fin, å tenkte ikkje noe særlig på den kollisjonen.
Men så sko eg på skulen. Eg holdt ut to timar foredrag i auditorie fordi eg kobla ut håve, men når me ette lunsj sko lesa ein artikkel om jødedommen sa d svirr svirr stopp krasj i hode mitt ette første avsnitt. Å eg har ennå ikkje tenkt ein heilt sammenhengande tanke siden den ti, sjøl om eg då ringte pappa, fekk beskje om at eg har fått meg ein "på ein måte-hjernerystelse", å har logge flatt ut nesten konstant ettepå. I går trudde eg at eg va go igjen, åpna fysikkbokå å fekk lest to linjer før eg fant ut at d va håplaust.
D e litt plagsomt detta her, for hjernen min pleie liksom å vær ganske me, å nå merke eg at an ikkje vil d e eg vil, å eg klare ikkje å tenka logisk! D e litt ille. Eg e gla eg e frisk sånn te vanli.
Jaja. Satse på at eg e litt bedre i dag. Va oppe te frokost, å nå har eg te å me spelt litt piano. Å så skrive eg jo her. Eg burde lest både fysikk å religion, men eg tvile på at hjernen min e me på d i dag. Me får sjå.

Ingen kommentarer: