søndag 18. mai 2008

Et nytt forsøk - og et spennande nesteår!

Nå har det logge dødt her noken månar, men nå har eg endelig fått noke som e verdt å skriva om! For ei drøy veka siden fekk eg nemlig veta at eg ska få reisa te Mongolia te hausten! Jepp, eg ska vær ettåring/miljøarbeidar i mitt andre heimland. Så studiene blir utsatt et år, og i stedet
ska eg få vær med misjonærbarn og misjonærar i Mongolia, nærmare bestemt Khovd.
Her trenge me ein illustrasjon:


Den store stjernå e Ulaan Baatar (UB), hovedstaden. Hvis du følge dei svarte prikkane et stykke oppøve komme du te Darhan (ikkje merka av) der eg budde mesteparten av tiå eg va i Mongolia som liten. Men hvis du flytte blikket 150 mil vest fra UB ser du ei svarte stjerna der det står Khovd. Der ska eg bu. Sprøtt? Sprøtt. Det e på ein måte ein usentral del av Mongolia, og Mongolia e nok ikkje den mest sentrale plassen i utgangspunktet...

Men ette ka eg har hørt e Khovd ein fin plass. Du flyr bort, 4 timars tur, så det e ikkje så ille. Det bur 30 000 mennesker der, og 3000 studentar. Internett og mobil fins, de har bykjerne og et supermarked. Det eg likte best å hørra va at rett atteme e visst ei perla av et fjell på 4 200 meter (med dal med elv), og så e det ein innsjø. Så eg kan få komma meg litt ut på tur!

Fant et bilde av byen og, tatt tidligare i vår:

Detta kan bli bra.
Khovd e heilt nytt for NLM-Mongolia, trur dei første flytta bort å ront påske. De har jo reist ein del fram og tebake, men det e nå det starte for fullt. Te hausten e det oppstart for DNS-Khovd, og der ska eg få prøva meg litt som lerar/hjelpar. Det ska bu 4 ektepar i Khovd, et av de har voksne ongar i Norge, og dei andre 3 har 11 ongar te sammen. Mången av de e onna skulealder, men eg ska få ha ein del med dei minste å gjer og, med leking og fjas. Og dåkke som e redd eg komme te å krepera fordi eg bare har ektepar og småongar ront meg kan bare slappa av, for eg har hørt at det e 3-4 unge kristne engelsklerarar i byen! Herlig! Hehehe...

Detta e ca det eg vett te nå. Planen framøve ser omtrent sånn ut:
23. mai: vaksiner på Kviteseid legesenter
21. juni: avslutningsfest på Kvitsund, og eg drar rett te "innføringskurs for nye misjonærer" på gus i Hurdal som vare ei veka.
24. juli: avreise fra Norge
28. juli: oppstart "survival course" i UB
10. august: reis te Khovd
20. august: skulestart på DNS

Så sommaren heima blir møkje kortare enn eg hadde trudd, det e litt dumt. Og onna UL sitte eg på språkskulebenken. Men dog... :D

Ingen kommentarer: