fredag 12. mars 2010

Så grønn en drakt, så rik en duft

Jepp, solå og varmegradene e her, og eg har vært ute og testa motbakkemusklane langs ei smeltande akerselv. Takk for den herlige studentfriheten!

P.S. Te dåkke som ikkje tok øveskriftå (som egentlig e heile poenget med bildet og innlegget, i utgangspunktet e eg ikkje den som legge ut svette treningsbilder av meg sjøl på nettet i tide og utide...): det e ein bedehussong, som handle om at det e snart e sommar, og det e det jo! Og så identifiserte eg meg så voldsomt med tittelen, som både grønn og duftande (les: svett) ;)

1 kommentar:

Liv Astrid sa...

Hahahahahaha! Eg lige d! Ingen har kommentert - så jeg MÅ bare gjøre det. Har ikke vært innom bloggen din på en stund - men dette må jeg si var verdt turen ;)Godt tittelvalg på bloggpost :P.