fredag 27. juni 2008

Sukk...

Te dei som lure: tyskeksamen gjekk bra.

Nå e Kvitsundtiå slutt. Det har nok fortsatt ikkje gått opp for meg at ein del ting ikkje blir ein naturlig del av kvardagen lenger. Blant aent å:

Treffa denna gjengen

Dra på fjelltur med denna jentå
Spela Ticket te longt på natt Lesa høgt Pippi på tysk (men me kom oss gjennom heila bokå! Seier!)Jobba med fysikk og andre viktige ting
Synga og skravla med hu her
Utvikla meg som bonde
Og så møkje, møkje meir.

Det har vært konge, folkens!

2 kommentarer:

Signe sa...

Koseleg at du startar å bruke bloggen din att! Set ekstra pris på at du tok med bilete frå støylen (min!) Men du æ kje ferdig utvikle bonde endå, sø du må nok ta deg ei tur te meg i sommar!

Solgunn sa...

Nåååå...eg savne deg åg! D va godt me fekk den siste ehh...syngekvelden i lag...tihi. Eg ska forresten begynna på min egen blogg igjen snart, så følg med ;)