søndag 11. januar 2009

Tebake igjen, igjen

Ja, eg har jammen klart å få med meg ein te tur te Telemark. Va ein svipptur på Kvitsund torsdag te fredag for å snakka på kveldsmøtet. For å ta det viktigaste først, så va det et gledelig gjensyn med Haukeliekspressen, samme gamle bussjåførar og kolonnekjøring. Va bare ein time forsinka på vei bort... Og på vei heim igjen fekk eg følge med frk Egeland te Haukeli, så det va jo akkurat som det sko. At detta va frk Egeland 3 år yngre enn den vanlige frk Egeland e bare ein detalj. Det va koselig å bli oppdatert på livet te Ragnhild og - og ikkje minst å få hørra den siste Kvitsundsladderen fra ein vaskeekte førstis.

Det va ganske så digg å væra tebake på Kvitsund. Det va litt rart å komma som "inntrengar", for eg måtte innse at sjøl om eg føle meg ganske så heima på Kvitsund så e ikkje eg ein del av kvardagen der lenger. For å bruka et velbrukt uttrykk - eg va så heftig russ 05! Men det va kjekt å treffa folk, hørra at det gjekk bra med dei (og ikkje minst at russaprosjektet suse og går), få middag hos Nils Kåre og å øvenatta hos Inger. Som forresten ska slutta og begynna på Lundeneset i steden, te dei som ikkje visste det. Kvitsund blir ikkje det samma uten. Men eg kan jo forstå at det blei litt stusslig der ette at fantastiske russ 08 forsvant :)

Men eg følte meg velkommen, det e kjekt at Kvitsund fortsette å eksistera sjøl om me ikkje e der og. Så kan me komma på visitt med jevne mellomrom. Mimra litt og sånn!

Nå e det få dagar igjen av ferien. Kjenne at det e skummelt behagelig å væra heima, så det friste på ein måte lite å legga ut på reis igjen nå. Men på den andre siå ska det bli kjekt å komma ut igjen og i gang med futt og fart og sprell. Egentlig trur eg denna våren komme te å gå brutalt fort. Så eg får bare passa på å nyta livet der ute mens eg kan!

3 kommentarer:

Solgunn sa...

To ord: Neste år!
=D

Thorbjørn sa...

To ord: Norge er best!

Sigrun sa...

God tur tilbake att til Mongolia! Eg er overbevist om at dei neste månadane kjem til å gå som ein vind. Viss det innimellom likevel hakker litt er finn.no ein stad der du veldig gjerne skal få lov til å henge litt! Resultat av den henginga blir tatt imot med takk og bukk!
Gud velsigne deg, Ingebjørg!