fredag 18. september 2009

Dannelse

Den siste vekå har eg vært borti litt av kvart. Eg har blant aent deltatt på to ytterpunkt i kulturtilbudet i Norge. For det førsta va me ein liten gjeng som drog te Telemark forrige helg. Det va klart for Dyrskun igjen, så me såg ein mulighet te å eta romegraut og handla cowboyhattar som me ikkje kunne la gå fra oss! Helgå blei herlig, med bursdagsmarkering i Hjartdal, jobbing (for misjonsprosjektet te Kvitsund: Mongolia :):)) og shopping på Dyrskun og besøk te gamle trakter på Kvitsund. Besta va når me brukte 1,5 time fra Notodden te Kongsberg på vei tebake te Oslo pga helgetrafikk kombinert med veiarbeid...

Den andre opplevelsen va å se På bunnen på Nationaltheatret med billetten sponsa av skulen. Det va drøyt lenge å sitta 3 timar uten noke særlig som skjedde i stykket, men det å gå i teater gav mersmak! Så eg e klar for å ta turen ner der igjen. E jo skikkelig stemning!

Og så har eg jammen vært litt samfunnsengasjert og. På mandag inviterte me nære og kjære på vafler og valg ;) Me va vel ikkje heilt fornøyd med resultatet noken av oss, men spennande å se på va det jo! Detta e første gong eg har fulgt sånn passe med på valgkampen i forkant av valget, og det gjorde at alt blei ennå meir interessant. Politisk kvarter på P2 ligge an te å bli fast frokostfølge her i gården, nemlig :)

Ingen kommentarer: