torsdag 23. april 2009

Ønskes leid

Tre snille, pålitelige kristne jenter trenge ein plass å bu i Oslo te hausten. Leiligheten bør helst ha 3 soverom, og beliggenheten ska heller væra nær markå enn sentrum. Hvis det e noken år siden sist han blei pussa opp gjer det oss ingenting. Når det gjelde pris vil me helst ligga rundt 10 000 i måneden, men her kan me strekka oss ette ka som følge med i prisen (fyring, strøm ++). Kan gjerna væra delvis møblert, men her og e me fleksible.
Me e rusfrie på alle måtar, og har ikkje husdyr. Me love å stella godt med leiligheten, og komme te å væra sikre betalerar. Hvis det trengs å utføra enkelte oppgaver i menighet/organisasjon mot billigare leiga, e det aktuelt for oss.

Hørres detta ut som det treffe deg eller noken du kjenne, ta kontakt!

4 kommentarer:

Elise sa...

woot, Oslo! :D Høres bra ut! Jeg og har tenkt meg dit til høsten! (så sant jeg kommer inn, men det årnær sæ :] ) Håper vi kan ses litt da :D

Liv Astrid sa...

Likte spesielt at dere var rusfrie på ALLE måter. Jeg liker gledesrusen og bRusen:) Jeg skal bo nærme marka! :)

Solgunn sa...

Burde kanskje advart om høgt desibelnivå?

Åshild sa...

Iiiingebjørg :D
Kossen går det med deg? :D
Ka du ska i Oslo t høsten? :)