søndag 17. mai 2009

Gratulerer med dagen!

For å ta det førsta først: eg kom meg fint te UB på onsdag, på torsdag blei det litt tull så eg kom meg ikkje te Beijing før neste dag (og då via Seoul, men eg hadde reisefølge så det gjekk godt sjøl om det blei både lenger og slitsommare) men kom meg videre te Norge og landa som planlagt på Sola. Bagasjen kom ette i dag, så nå e jo alt i boks..:p

Det e herlig å væra heima. I går fekk eg med meg norsk seier i MGP, og i dag har eg holdt meg på sofaen og vinka te kongen gjennom fjernsynet. Nå e dei andre på fest på Misjonshuset, men eg har selskap av det 17.mai-pynta steintrollet eg fekk i avskjedsgave av DNS-Khovd og repriser på NRK2.

Håpe alle, både i Norge og Mongolia, har hatt ein fine nasjonaldag!

3 kommentarer:

Ingar T. Hauge sa...

God 17. Hils farfar neste gang du ser ham og gratuler med dagen.

Solgunn sa...

Det e nå du kan takka naboen for adle kanalane så han skaffa seg...

Åshild sa...

Veeelkommen him :D