tysdag 29. juli 2008

Passet e komt!

Nå kom passet endelig i posten. Så nå e eg spent på ka ti me klare å finna ei reisa te meg. Men eg e møkje nærmare avreise nå enn eg va for noken timar siden.

Ellers e det varmare på Vormedal enn i UB for tiå (kilde: yr.no), og eg har NYTT feriedagane med Stieg Larsson-krim, bading, sol og det som ellers hørre med. Trur egentlig eg hadde godt av ein liten ferie :D

Og i dag stikke eg ein tur sørøve på UL. Får med meg ein dag eller to. Så då e sommaren komplett, når eg te og med får med meg detta høydepunktet!

1 kommentar:

Maria sa...

Å så kjekt Ingebjørg! tenkte jeg skulle se om jeg fant din blogg, for det MÅ du jo ha når du skal ett år til Mongolia :P
og sannelig min hatt jeg fant den. leeeenge leve facebook. hoho
jeg nyter dagene i japan. det er herlig å være tilbake. og forresten. du må sjekke ut min blogg også (marymaryblogg.wordpress.com)
så får du legge meg til på bloggrollen din og jeg legger deg på min, så er alt perfect. Nyt UL for meg også da.