tysdag 22. juli 2008

Uvisse

Eg sendte passet mitt te den mongolske ambassaden i London for å få visum for øve 2 veker siden. Det har ennå ikkje komt tebake. Hvis eg ikkje får det i posten i mårå, må eg utsetta avreisen. Spenning... Men det e kje så møkje å gjer med det. Og detta e nok bare ein av mången gonger detta året eg må venta på ting som ikkje skjer akkurat når eg ville det :P Welcome to Mongolia!

Og dåkke e kje te så møkje hjelp i pakkingå mi. Alle forslagene som har komt inn e ting eg har tenkt på sjøl/ikkje trenge. Ikkje for å vær kresen altså, takk for innsatsen, men kom igjen folkens!

2 kommentarer:

Thorbjørn sa...

Jeg syns veldig synd på Ingebjørg-klumpa mi. Hun er veldig flink. Kanskje hun ikke kommer seg til Mongolia. Men hun har fått tilbud om å ta fly til Tromsø for å besøke meg. Da kan jeg få klem av henne. Ingebjørg har klemfulle klemmer. Det er bra.

Andreas Nordbø Jørgensen sa...

Når reiser du Ingebjørg?