torsdag 10. juli 2008

Ut på tur!

På tirsdag drog eg rett fra jobb (via kattemating hos tante onkel som lar meg passa pus og hus mens dei e vekke) ein liten svipptur te Norges milt.
Bykle!

4 timars kjøring kvar vei va ingenting mot utruligheten som møtte meg der. Først og fremst fekk eg treffa fluelorten min, Sigrun, og det va knall. Det e vilt at me ikkje ska treffas på et år nå. Det blei noken tårer når me sa ha det ja... Men før det va eg nesten et døgn i Bykle, der eg fekk se alt bygdå har å by på. Det va fort gjort.


Men sjøl om Bykle kanskje ikkje e den største plassen i Setesdal, så går de for kvalitet i stedet for kvantitet. Eg fekk oppleva Byklestigen (der de gjekk/klatra før i tiå for å komma seg te Bykle sørfra), eg såg samfunnshuset, skulen, rådhuset, biblioteket og svømmebassenget, eg va i nedre Sarv - byggefeltet te Sigrun (ja, bunadreklamen bur i byggefelt!) og ikkje minst fekk eg profesjonell omvisning i Bykle gamle og nye kyrkje. I den gamle fekk eg sågar omvisningå på tysk! Omvisarå tok seg og tid te ein liten orgelkonsert, men me blei avbrutt av ein buss nederlenderar som ville ha oss te å synga. Då stakk me.

Men me stakk ikkje så veldig raskt, for eg gjekk i nye sko og halta ette 10 minutt fordi de lagde gnagsår. Eg gjekk barfot møkje av resten av dagen.

Ellers lagde me Sigrun sin berømte lasagne, og hørte bestefar fortella fra sine mange reiser rundt i verden.

Litt av ein tur! Bygdå (og jentå) anbefales et besøk!

1 kommentar:

Sigrun sa...

nåååå, du e vel søde... Her reiser bunadsreklama snart til Grimstad, må bare pakke først... Det va i alle fall koseleg å ha deg på besøk!!