laurdag 21. mars 2009

Begeistring

Eg e sofagris for tiå. Grunnen e ein herlige forkjølelse (med innslag av feber) som te min store fortvilelse verken blir verre eller bedre. Eg syns at når eg først sko bli sjuk så kunne eg blitt skikkelig sjuk, ikkje bare ein sånn mellomting. Men på den andre siå trur eg eg trengte noken dagar der største bekymring og ansvar e valget mellom å se krim eller sjukehusserie. Så kanskje det ikkje e så dumt likavel?

I dag trengte eg et avbrekk fra seriane, og havna på sidene te universitetet i Oslo. Eg må bare sei det - eg e fasinert! Dåkke som kjenne meg vett at eg alltid har hatt ein forkjærlighet for studiebrosjyrar og at uio.no ikkje e noke nytt, men i dag surra eg meg inn på noke eg aldri har gjort før. Eg satt meg ner og såg på listene øve enkeltemnene - imotsetning te dei heile studieprogrammene - som blir tilbudt. Og...-

E dåkke klar øve ko møkje rart det går an å studera?? Og at det feks går an å ta 20 studiepoeng (som jo e ganske møkje) i ting som "Den moderne kriminalroman" med Jo Nesbø og P.D. James på pensumlistå? Eller "Rensing"? Eller at du i løpet av et studium kan støta på å lesa artikkelen: "Språkskifte hos kvinner og menn i ei nordnorsk fjordsamebygd"?
Og sjølsagt, te ære for enkelte konkrete leserar, har me emnet: "Tysk litteratur: Goethe og hans tid (1770-1832)"

Og det e uendelig møkje meir å ta av der detta kom fra. Tid te overs? Sjekk det ut :D

Ingen kommentarer: