fredag 10. august 2007

Stompa, husvask å tyskerar

Den sista vekå har foreldrene mine å Sissel å Eirik reist vekk igjen, denna gongen te "slektshyttå" i Rauli utanfor Flekkefjord. Kom nettopp tebake å fortelle om sol å pizza å skeiv utedo. Imens har Martin å eg passt på huset å de gamle/sjuke i Karmøy kommune. Me har jobbd aenkvar (t.d. han om dagen å eg om ettemiddagen) så me harkje sett så mye te kvarandre heller. Han å fetter Ingar va på Toto-konsert på tirsdagen, å va fornøyd me d!
Poenge mitt her va egentli at eg har hatt ei rolige veka uten de store begivenheter. Jobben går sin gang, den og. På onsdag leide me film, å såg Stompa i svart-kvitt. Sko egentli se Fjolls til fjells, men den hadde de ikkje på Mix. Men me koste oss alle sammen, både de demente å eg!
I går va veret ganske så bra, men eg brukte mesteparten av formiddagen på å vaska hus sånn at d sko vær presentabelt te hærskapet kom igjen i dag. Så va d på jobb, heim å sova, å på igjen i dag morges. Har vært harde vakter, så nå e eg rett å slett ganske gåen. Så då ska eg sova litt i ettemiddag, for i kveld får me besøk!
Fam Bungenberg som me va me i Mongolia (tyskerane) e nemli på Norgestur! Har ikkje troffe de siden Martin å eg va på besøk hos de for snart 3 år siden. Så d ska bli stas! Alle som har sett meg når eg finne brev fra Tyskland i posthyllå kan vel ana stemningen når eg ska treffa de! E spent på kossen d blir, 3 år e jo ei stonn d, men satse på at connection'en e der ennå :D
Å te alle 3TY-erar: eg ska hørra me de om de har noen tips te studietur te Tyskland :p

Ingen kommentarer: