onsdag 22. oktober 2008

Sovjetunionen har satt sine spor

For noken dagar va husverten min her og satte på ein ny sånn som eg ikkje komme på ka hette, sånn som du skrur på for å få vatn ut i springen. På badet har det fram te nå bare vært ein liten knott på varmtvatnet så det har ikkje gått an å bruka det. Men nå fekk eg altså på ein sånn te å skru på.
På den står det sdelano v SSSR som betyr produsert i SSSR.
Det syns eg seie ganske møkje både om sjølve dingsen og landet eg bur i.
Tenk litt på den, du!

3 kommentarer:

Solgunn sa...

Sovjetunionen ja...såpass! E d kommunistane så styre i Mongolia ennå?

Berit sa...

Dingsen er vel ikkje heilt ny... Men husk at russiske ting er god kvalitet!! Kan fiksa russiske ting, vettu.
Love from Mum.

Eirik Brekke Hauge sa...

Hehe, hadde prøve om den Kald Krigen i dag :P