søndag 26. oktober 2008

I'll be home for christmas

Då har det blitt sånn at eg får feira julå heima på Vormedal. Må sei eg glede meg te det! Det e noke med det å væra sammen med familien når det e jul... Og når eg har foreldre og besteforeldre som gir så koselige julegaver som flybillettar e det jo ingen sak!

Planen ser foreløpig sånn ut:
16 desember: reise fra Khovd te UB
18 desember: reise fra UB te Haugesund (via Moskva og København)
24 desember: julaften på Vormedal
31 desember: nyttårsfeiring med Kvitsundfolk
8 januar: møte på Kvitsund
15 januar: reise fra Haugesund te UB, og blir der i noken veker

Ellers:
-gå i matbutikk og nyta alt eg har muligheten te å kjøpa
-ta noken vakter på sjukeheimen og tjena litt helligdagstillegg
-bare sitta i stuå i Karinaåsen og kjenna at eg e heima
-oppleva litt vestlandsver
-treffa så mången som mulig av slekt og venner! Gi meg ein lyd så arrangere me noke!

4 kommentarer:

Sigrun sa...

Så konge da, så treffest vi kanskje:P BLÆ PÅ DEG1!!! men men, eg overlever nok. *snufs*

Solgunn sa...

Eg gler meg! Ang finna på ting, sjekk mailen din =)

Kristian Alfsvåg sa...

Nyttårsfeiring: Hvor/hvem? Skal tilfeldigvis til Vrådal i begynnelsen av Januar, så om det passer med det, så er jeg gjerne med (om jeg er velkommen).

Kristian Alfsvåg sa...

Nyttårsfeiring: Hvor/hvem? Skal tilfeldigvis til Vrådal i begynnelsen av Januar, så om det passer med det, så er jeg gjerne med (om jeg er velkommen).