søndag 24. juni 2007

Arbeidende pige

D sista døgne har eg vært på jobb 14 timar, jobbde kveld i går å på dagen i dag. Ganske greit egentli, drar heim fra jobb, sove, å går på jobb igjen. Hadde mi siste opplæringsvakt i dag (har hatt 6 stykk!) å i mårå tidli blir d første styrkeprøve der eg ska jobba aleina å sjølstendig første gong. E litt spent, kan ikkje bare skylda på at eg e ny lenger, men eg trur eg e såpass trygg på meg sjøl å de gamle at d ska gå i mål.
Eg e så gla eg kom på å søka sommarjobb på sjukeheim! Eg har d kjempekoseli heile dagen, skravle me damene, me får kaka kvar dag, å d e ikkje travelt som eg hadde frykta. Så har eg sagt d. Passe meg godt å jobba med at andre ska ha d bra, e ein god ting å stå opp kvart øve 6 om morningen for, d.
- Å nå har eg satt meg opp på ekstravakter og, så får eg jobba litt meir enn dei 70% eg e satt opp på. Sløse jo bare vekk fridagane mine uansett, kan liksågodt gå på jobb.

Ingen kommentarer: