laurdag 30. juni 2007

Ein nye dag

Har egentli ikkje så mye å fortella. Men d va to dagar si eg hadde oppdatert her, å d e 10 minutt t risen har kokt ferdig, så då satt eg meg ner for å skriva.
I går malte eg den veggen så eg vaskte på onsdag. Blei nesten heilt ferdig, men sko ha middagspause å ette den va kje vere tørt nok lenger. Så får ta den t vekå ein gong. D eg jor i steden for å mala va å dra t byn å henta fløytå mi så har vært i Oslo å blitt reparert. U va egentli ikkje sjuke, men hadde litt nersatt allmenntilstand, å nå har eg ei fløyta så e nesten lika go så u va når eg kjøpte na for 8 år si! D va knallgøy å p
Oi! Der holdt rise på å koka øve. Men d gjekk bra!
Nå huske eg ikkje heilt ka eg sko fram t me d eg skreiv, men poenge va noe sånt som at d va kjekt å ha "nye" fløyta igjen. Å t Marie: eg får nesten t dei greiene allerede!! Detta ska bli stas.
I dag va eg oppe kvart øve seks for å gå på jobb, va der t nesten 3, så va d heimom, å så kjørte EG me 3 stk i bilen ut t frafar på Åkra. Bilturen gjekk bra både fram å tebake, å d va som alltid koseli å treffa farfar igjen. Ette å ha vært me demente heile dagen sette eg ennå meir pris på å få ha ein farfar på 81 år som e klare i håve å gira å interesserte!
Nå ska me kosa oss me kyllinglår å ris å Olsenbandenfilm. Greit me fri :p E forresten bare 4 heima i kveld, mamma e på jobb å Martin e på TT. Men me klare oss fint, me!
Hehe blei visst ganske mye detta her allikavel. Håpe folk gidde å lesa sjøl om d bare e tekst... Ska prøva å få t mamma å pappa sitt kamera snart. Då blir d daglige fotoreportasjar :D

Ingen kommentarer: