torsdag 28. juni 2007

Frøken Kraftvask - that's me!

Eg e litt stolt. I går skrubba eg ein heil vegg av huset vårt (ein liten vegg, men allikavel) me kraftvask, spylte av, å satte inn heile veggen me soppdrepar. I dag sko eg mala, men fordi eg bur på Vestlandet blei det for vått, så det må sparast t ein aen gong. Eg va et syn, i 5 år gamle kler som tåle å bli ødelagt, full av skum å vatn. Men eg hadde d gøy - d e kje kvar dag et menneske får lov t å søla me vatn å såpa.
Før på dagen hadde eg lagd mat i fleirfoldige timar - testa ut nye oppskrifter som blei meir å mindre vellykka - , å ette kraftvasken satte eg meg ner for å strikka. Eg følte NLM-koneheten gløda når eg gjekk for å legga meg (t ei anstendige tid, så eg sko vær opplagt i dag) t å sova om kvelden. Så der e håp for meg og :D

I dag har eg jobba masse me misjonsprosjekte. Fonne ut om Elfenbenskysten, for d mesta. D e sjukt me d landet! D har vært blodig borgarkrig der i 5 år, men har bare såvidt blitt nevnt i media. Trur d e bra me sette litt fokus på de!

1 kommentar:

Liv Astrid sa...

Jeg hadde samme jobben for et par år siden da vi malte huset. Med knall oransje veiarbeiderbukse, bestemors gamle regnfrakk, gule hansker og store vernebriller følte jeg meg ikke så smart jeg heller:)

Jaja, du er topp selv om du en gang ikke skulle være nlm-konete (om du forstår)!

Kleeeem