laurdag 9. juni 2007

Pio... (eg puste letta ut)

Nå e eg heima igjen. Nå har eg sommarferi. D kjennes godt.

Eg hadde matteeksamen på mandag. D gjekk greit. Nå e eg ferdi me an. Karakteren komme når an komme.

Me vaska ut fløyå å rommet på onsdag å torsdag. Nå ska eg ikkje bu på gamlebygget lenger. D va litt trist. Men d blir kult å bu nere i internatområdet igjen.

På torsdag sa eg takk for meg som flykeledar i KrFU. D ska bli herli å vær uten d ansvaret.

I går fekk eg karakterane mine for i år. Jobbinga har lønt seg. Eg e overmåte nøgd.

Så tok eg bussen heim. Fekk selskap me Sigrun å Magne ein del av veien. D va koseli.

I dag har eg malt hus. I mårå ska eg ingenting. På mandag ska eg mala hus å gjør ingenting innimellom. Mens de andre e på jobb å skule.

D blir konge.

Men eg syns eg fortjene det!



Måtte ha med et bilde. Detta va då for ei stonn si når Benjamin å eg grov oss ner. Hehe. Ler fortsatt.

Ingen kommentarer: