torsdag 21. juni 2007

Kvitsund... sukk...

Hei alle sammen. Har nettopp sett Holiday i lag me mamma, å den typen filmar gjør alltid at eg komme i litt sånn sukke-humør. Bladde gjennom litt forskjellige bloggar å facebookprofilar her. Å blandingå av sukkehumør å at d e 12 dagar siden eg reiste fra Kvitsund, gjorde at eg kom fram te ar eg tror rett å slett eg savne Kvitsund litt. Å d allerede! Ette ikkje 2 veker ein gong. Jaja. Snart komt ein femtedel av ferien. Då e d bare 4 femtedeler igjen. (2MX 4evah) Tror eg ska ta kontakt me noen i mårå. Få oppdateringar på livet "on the outside".


Fant et bilde som eg trur oppsummere 2.klasseåret mitt på Kvitsund ganske så bra. Hehehe. Om d ikkje e gjennomsnittet så e d jaffal typetallet (oida. Mattespråk igjen. Ska se om eg finne et kurs eller no for å bli kvitt d der) Men dåkke forstår?

1 kommentar:

Sigrun sa...

Så du varmer opp til vi får vite eksamensresultatet i dag ser eg... Huff, håper bare eg ikkje stryker. høres koselig ut med film med mamma da!! (fantastisk sang du har laga! total latterkrampe!) klem :o)