søndag 9. november 2008

Khovd - UB

Ein dag når eg hadde budd i Khovd omtrent ei veka gjekk eg meg ein tur. Det va digg. Eg hadde hatt noken intense veker med mången nye inntrykk og opplevelsar, og det å ta meg ein rusletur gjorde godt for både kropp og sjel. Mens eg gjekk der begynte eg på et lite reknestykke. Då hadde eg ca 300 dagar igjen te eg sko avslutta tiå mi i Khovd. Og det e ca. 150 mil fra Khovd te UB. Med mine fantastiske hoderekningsevner fant eg då ut at hvis eg gjekk 5 km kvar dag desse 10 månedane, ville eg ha gått tilsvarande strekningen herfra te UB når eg reise heim.

Detta blei et faktisk et mål. Eg begynte å skriva kilometrar kvar dag, noken dagar va det både 10 og 15 km, andre va det 2, men eg registrerte og gjekk og gjekk. Fordi eg har noken dårlige erfaringar med sånne flotte mål (eg huske feks ein viss joggekontrakt fra førsteklasse med skrekk og gru) bestemte eg meg for å venta med å offentliggjera ka eg holde på med. Det hadde blitt så flaut hvis eg ga opp ette ein måned. Så eg bestemte meg for at når eg hadde nådd 50 mil, altså gått ein tredjedel av veien, sko eg skriva om det på bloggen.

Så nå har dåkke kanskje skjønt det? Eg har gått tur så og sei kvar einaste dag heile hausten, og eg meine heilt seriøst at det har redda meg utallige gonger. Eg har komt meg ut, fått frisk luft, fått sortert hodet og sett ein mengde flotte solnedgangar. Og i går passerte "Har gått"-rubrikken i skjemaet mitt 500 km. Så nå e det bare 1000 km igjen...

3 kommentarer:

Solgunn sa...

Du å Renate ja! Håbe du har tatt vare på den ennå, den ska fram i bryllupet ditt=)

palmakristin sa...

oj, so flinke du e! ditta her va no et flott mål :)

Sigrun sa...

snakker om at du er flink!! Du får la det smitte litt over på meg til neste år, for her er det heller lite aktivitet!