torsdag 20. november 2008

Polferd

Denna vekå har me hatt ei flotte veka på skulen. Konseptet va prosjektveka om polferder og viktige stikkord e:
- Åpningsscene der rektor Kjetil og eg braste inn i klasserommet utkledd som hhv Amundsen og Scott og hadde vårt kjente kappløp mot sydpolen. Endte med at eg falt død om av utmattelse og kulde. Men siden eg hadde på meg termodress inne blei det heller at eg kovna av varme. Men ungane va i ekstase!
- 6 episodar Lars Monsen på tvers øve Canada. Ja, han har blitt DNS sin nye helt.
- Baking av polarkjeks, oppskriftå e den samme som den Amundsen bakte sine kjeks ette når han gjekk te sydpolen. Siden strømmen gjekk når me sko steika de blei de stekt i panna på gassapparat i stedet for i steikovn, men resultatet va bra det!
- Spikking av trebåtar. Navnet blei sjølsagt Fram:)
- Måling av temperatur morgen og kveld.
- Meir film: Happy Feet og Istid 2 som me såg på når me hadde
- Lesevake på skulen fra i går te i dag. Me koste oss topp med å overnatta på skulen! Øve nattå fekk Fram-båtane prøvd seg i vatn som fraus, for å se om de kom te å heva seg i stedet for å bli smadra i isen som den originale Fram-båten gjorde. Det gjekk litt:P

Så alle va enige om at me hadde hatt ei flotte veka. Eg har lert utrulig møkje sjøl. Vett du egentlig ka for et år det va Amundsen nådde sydpolen? Og hvis eg ikkje hadde skreve det her, hadde du vært sikker på om det egentlig va sør eller nord han gjekk te? Det e møkje å lera!

Ellers e det polare tilstander utenom skulen og. Dei siste morgenane har temperaturen vært jevnt på 17 minusgrader, i dag morges va det 22. Eg e glad eg har investert i boblejakke. Sentralvarmen e blitt meir stabil, men det e stabilt på kvar morgen og kveld men av om dagen. Elektriske ovnar trengs for å klara arbeidsdagen! Kulde e ikkje ille ute egentlig, særlig ikkje her som me har påskever kvar dag med sol fra klar himmel, men når det blir kaldt inne, då går det øve ei grensa... Ein aen måte ein merke at det har blitt kaldare e at nå ligge det e stadig tettare lag av røyk øve byen. Den komme te å ligga fram te våren, så det e bare å venna seg te å klernå lukte bål. Ska uansett ikkje klaga, i UB e det 50 gonger verre... Og egentlig syns eg det e litt deilig. Det lukte skikkelig vinter ute. Har ikkje kjent den kombinasjonen av sprengkulde og røyk på 6 år!

6 kommentarer:

Sigrun sa...

Jadda! Så det blei ei god veke.. kunne tenke meg det! Bare som ein parantes til forrige innlegg: Vi har bestilt hotell i Thailand, og der er det spa og massasje PÅ hotellet! Trur eg skal benytte meg av det, ja! I tillegg til varme, hav, badebasseng og dusj med varmt vatn. Luksus? Absolutt. Tenk - du kunne vore med :P Nå kan du sjå kva du går glipp av...

Eirik Brekke Hauge sa...

Hørres velkjent ut ingebjørg ;)
Misunne deg som e der :D

Solgunn sa...

D høyrtes kjekt ut! Jaffal bedre enn 10 timar kirkehistorie på ei vega! Har dåkke snø? Pleie d å komma snø?

Islandur sa...

Kjekt å lesa om livet i Mongolia! Kan ennå kjenna den luktå du snakke om i UB- i 20 meters sikt i kól-røyk.. ;)

Ingebjørg sa...

Det pleie ikkje komma snø, men trur du ikkje det kom litt i natt? Men egentlig har me jo så å sei ikkje nedbør, så det e uaktuelt med ski feks. Skøyter, derimot:)

Sveinung sa...

Misunner dge ikke ass, her er det rundt 0 celsius, og jeg "dør" !