onsdag 26. november 2008

Første dag i siste år som tenåring

På denna dagen for et år siden va eg på Kvitsund og blei vekt klokkå 6 om morgenen av ein herlige gjeng i morgenkåper. Seinare på dagen va eg i Skien og diskuterte Bibelens truverdighet og fenomenet sannhet.
I dag e eg i Khovd og har fått kaka, tegningar og bursdagssong. Eg og guttane på førskulen koste oss som dåkke ser:) Dagen blei feira som 49-årsdag (1, 19 og 29 år) med stort og smått av norske misjonærar pluss noken mongolske sist lørdag.
Ting skjer, store forskjeller...
Eg har opplevd ganske møkje rart i løpet av mine 19 første år. Og eg har møtt utrulig mången mennesker som har betydd og betyr møkje for kvardagen min. Det e dåkke som e grunnen te at eg kveld ette kveld kan legga meg og tenka og takka for at det har vært ein bra dag. Takk for det!

3 kommentarer:

Islandur sa...

D nedersta bilde kan vel ikkje var frå Mongolia? Men i såfall- kor fekk du då tak i McDonalds-beger? =p

Solgunn sa...

Gratulera så møje! Å så må eg bare advara om at pakken min sannsynligvis komme t å ta långe ti :S Du treffe nok meg før pakken, någe så forsåvidt ikkje e så lenge t =D

Ingebjørg sa...

Gler meg, Solgunn!
Og ang McDonalds: det e faktum at alle nordmenn som bur i Mongolia ein eller aen gong e innom Kina, enten på gjennomreis eller ferie. Og der e McDonalds skammelig billig. Og på McDonalds får ein med seg gratis plastikkting. Resten tenke du sjøl:P