laurdag 27. desember 2008

Eg e i Spania for tiå

Dåkke skjønne det, ein av pakkane under treet i år va bokå Engelens spill av Carlos Ruiz Zafon, neste bok i serien som starta med Vindens skygge. Eg utnytte juleferiens fordeler, og ette at siste av Stieg Larsson blei fullført i går va det rett på neste godbit. Det besta e at eg har ennå fleire som ligge og vente. Ingenting kan måla seg med ei gode bok!

Resten av årets fangst lar seg raskt oppsummera. Møkje av både bursdags- og julapresangar gjekk i å få meg her te Norge, og den gaven kose eg meg med kvar einaste dag. Ellers va det noken som hadde lest et desperat blogginnlegg fra i haust, så nå har eg time både på massasje og ansiktsbehandling :p Ellers e det bøker, Carcasonne og småtterier. Men mest av alt e det bare deilig å væra her og i lag med folkå. Og ja, i mårå ska eg på romjulskonsert med Leif Ove Andsnes, Tine Thing Helseth og andre flottheter - det e nødt å bli stas!

2 kommentarer:

Eirik Brekke Hauge sa...

:O
Kim leste bloggen din i haust å ga deg sånne presangar? :O

Thorbjørn sa...

Får massøren lov til å massere knærne og lårene dine? Det fikk aldri jeg lov til! :( Men jeg gjorde det uansett :D (Unnskyld)