fredag 5. desember 2008

Torsdag ettermiddag

Klokkå e halv seks. Eg står midt i ein ring av mongolske ungdommar som eg ikkje har truffe før, og eg står og synge På låven sitter nissen mens dei klappe taktå.
Hæ? Ka har skjedd?
Me spole tebake og begynne med begynnelsen.
I går ettermiddag va det felles ungdomsmøte for alle dei 6 kjerkene i Khovd. De har sånne møter første torsdag i kvar måned, og detta møtet sko handla spesielt om jul. Fant ut at detta kunne væra litt spennande å få med seg, så klokkå 5 va me 3 nordmenn som troppa opp på ungdomsmøte. Og det va skikkelig tøft!
Opplegget starta med ein lek, prinsippet va sånn at ein står i midten og så blir det sagt noke, og så må alle dei det gjelde bytta plass, mens den som står prøve å finna seg ein plass å sitta. Greit nok det, va definitivt ein glosetest på mongolsken. Må innrømma at det va ein del gonger eg ikkje ante ka de sa. Blei bare sittande eg:) Men eg skjønte møkje, men siden ting som "genser med hetta" tar litt lenger tid for meg å oppfatta enn alle andre som slapp å oversetta det, blei det te at eg sto skummelt ofta. Og plutselig sa de at eg hadde stått så mången gonger at eg måtte visa ein "skill". Skill??? Eg valgte den eksotiske vrien og tok ein norsk julasong. Så sånn kan det gå.
Ette lekingå va det møkje song og så ein andakt av ei fantastisk engasjert jenta som snakkte om koffor me feire jul. Rett og slett veldig bra. Det va så rart kossen alt va så utrulig likt et norsk ungdomsmøte, sjøl om det va så møkje ulikt. Men det va noke med den uhøgtidelige stemningen og humøret som va akkurat som på ein del møter og klubbar eg har vært på i Norge. Slo meg at Gud e Gud og mennesker e mennesker samma kor ein e i verden...

2 kommentarer:

Solgunn sa...

Haha, konge!!

Anonym sa...

Hei Ingebjørg!
Kjekt å lesa om kossen du he det i Khovd. Håpe du trives godt :)
Helge