søndag 14. desember 2008

Fotogen?

Eg fekk følgande mail fra mamma:

Emne: Foto til julebrev

Held på med julebrev. Har du eit av deg sjølv som me kan ha i julebrevet vårt?
Mamma.

Ja, det skulle jo ikkje væra så vanskelig. Eg har jo ørten gb med bilder, fra i haust og ikkje minst fra fjoråret på Kvitsund. Å finna et brukbart julebrev-bilde som illustrere meg i 2008 e vel ingen sak. Hadde det bare vært så vel... Bilder fant eg ja! Av meg i alle slags situasjonar og sammenhengar. Av meg aleina, bare ansiktet, sammen med andre - men ingen av de ser jo gode ut! Og det e kje bare "oi litt uheldig med det bildet ja", men det e liksom galskap av ein aen verden!

Så eg legge te side all min sjølhøgtidlighet og stolhet te fordel for den allmenne underholdning og presentere et utvalg av dei bildene som ikkje komme i julabrevet:
Me starte med ein herlige kombinasjon av "Ingebjørg har fått tak i noken sitt kamera og tar bilde av seg sjøl" som eg fant minst 20 av bare i mappå med bilder fra 3.klasse, og min trofaste følgesvenn "skjeivt smil"
Så har me den fine "blei litt stressa når det dukka opp et kamera, så lage et slags fjasete grimase-smil" (her ser ingen heilt ut som seg sjøl, så det e nå jaffal ei trøst)
Ellers har me rett og slett "trøtt, ustelt og uheldig" i herlig harmoni

Og der e "kossen kan det egentlig ha seg at eg kom på å få et sånt uttrykk i ansiktet?" som det va overveldande mången av

Og sist, men ikkje minst "sur og deppa" -sjøl om eg på alle bildene eg fant i denna kategorien vett at eg ikkje va sur i det heila tatt, og når bildet blei tatt ante eg ikkje at eg såg sure ut. Detta e skummelt!

2 kommentarer:

Eirik Brekke Hauge sa...

Hahahahahaha :P Masse fine bilder her :P

Sigrun sa...

hahahahahahahahahahaha! Kanskje eg skal legge ut eit innlegg på bloggen min også, ser for meg tittelen: "Ode til Ingebjørg", der alle bilda mine frå mappa Ingebjørg har skeivt smil (ja, den mappa finnast!) blir lagt ut. Enig anyone?? Dette var i alle fall fantastisk!