onsdag 24. desember 2008

Jul på/i heimen

Detta bildet av meg og Stieg Larsson blei tatt klokkå halv fem i natt. For ein time og to siden sto eg opp ette den siste av to nattevakter i denna omgang. Det e kjekt å væra sammen med "gjengen" min igjen, sjøl om samtalane begrense seg te snakk om klokkå, dogåing og andre sprøheter. Uansett håpe eg dei og får ein fine dag i dag, enten på NBB eller heima hos familiane sine. De fortjene å kosa seg litt, sjøl om de ikkje alltid vett ka som foregår. Det viktigaste e vel at de føle seg trygge og sett. Men akkurat det gjelde vel fleire av menneskeheten enn bare bebuerane på heimen...

Nå har eg fri, og e klar for julekveld. Mamma har ikkje fri, men me har fått låna mormor i stedet. Så me 6 ska ha ei heidundrande koselige feiring i kveld. Eg innser at pakkane te meg under det treet komme te å kunna tellas på ein fot, men eg ska nå kosa meg med maten - tenk at eg glede meg te å eta sauakjøtt, eg trur eg har bearbeida sårene fra diverse mongolske middagar allerede :)

Då gjenstår det bare å ønska alle ein gode kveld og noken velsigna rolige dagar framøve!

1 kommentar:

Liv Astrid sa...

God jul Ingebjoergen min! Haaper du faar en velsigna hoeytid med familien din. Glad i deg.
Klem fra meg