torsdag 11. desember 2008

Hvis alt går som det ska

e eg om ei veka godt på vei heimøve. Lande snart i København for å væra nøyaktig. Eg reise fra Khovd på tirdag, satse på at flyet går som det ska og at eg rekke litt handling og ordning i UB før eg reise videre torsdag morgen.

Sjøl om eg merke at det nærme seg ferie, og at eg stadig e i Norge i tankane, så har eg hatt ei aktive veka her i Khovd. I kveld hadde DNS juleavslutning med alle ansatte, elevar og familie på skulen. Dei siste to vekene har me jobba masse mot denna festen, me har bakt, øvd på dukketeater, blokkfløyta og songar, pynta og lagd kulisser og julekrybba og styrt på. Høydepunktet i kveld va nok dukketeater-dramatiseringå av Den lille piken med fyrstikkene. Heile samlingå va koselige, og julestemningen strømte på når me avslutta med å gå rundt julatreet og synga.

Nå har eg den der "letta øve vel gjennomført fest"-følelsen, og nå e det bare kosedag i mårå, den siste julegavehandlingå, pakking og ein liten skuledag på mandag - og så e det ferie!

1 kommentar:

Liv Astrid sa...

Hoeres ut som du har masse goey! God tur hjem til Norge - kos deg skikkelig i jula. Endelig paa nett etter mange dagers fravaer. Da maa jeg nytte sjansen til aa legge igjen kommentar til deg:) Klems!