onsdag 30. mai 2007

Misjon og Multishop!


I går va d Indonesialøp på Kvitsund. Me sko springa i ein drøy time, bli sponsa (per ronde eller eingongsbeløp) , å skaffa penger t russaprosjektet. D va d samma i fjor, å då va d et blodslit, så meg å Ingrid tenkte me sko ta ei lette løysing i år. Me tenkte me sko hoppa bukk, for då va d kje så tongt. Så me slapp å springa heila tiå lissom.

Fytti så naive å domme.

Tror aldri eg har vært me på noe så tongt! Me klarte 5 rondar i løpet av tiå me hadde på oss, å ca. halparten hoppte me bukk øve kvarandre. Resten song me å jekk for å overleva resten. D e ikkje bare bare å ner på bakken, opp, øve ei aen, ner igjen, opp, øve igjen - i oppøvebakkar å nerøvebakkar. Å så blei me passert heila tiå. Av folk som gjekk! Å i dag klare eg nesten ikkje bevega meg for eg e så støl i lårå. Hehe. D e litt humor og, då...

Oi, eg må forklara øveskriftå. Me blei sponsa av firmae t Halvor Haugan å co, så hette Multishop. Hadde sånne reklamelappar på ryggen å sånt. Så når me språng fant me ut at d va for dei to M'ane - misjon og Multishop :D

Men tross melkesyra å domskap endte me på et bra beløp, oppimot 2000 kr t sammen på oss to. Fornøyd me d ja

Ingen kommentarer: