torsdag 5. juli 2007

Blæ!

Eg sitte å lese bilteori. D e sjedeli. Dåkke så har lappen i lommå ane ikkje ko heldige dåkke e! Eller jo egentli, dåkke har jo vært gjennom detta dåkke og. Så bra jobba folkens, unne dåkke d. Men ugg asså! Jaja, d e jo igrunnen bedre å lesa på detta enn bergarter (sorry, Signe, eg ska slutta å vær negativ t geografi. ein gong) å d e den einaste prøven eg har på øve ti veker. Men basj allikavel!
Visste dåkke at me må få EU-kontrollert bilen vår innen september siden an har nr RH 29419 ? Hvis d e to år siden sist, då. Eg håpe pappa huske på d der. Får me bot hvis bilen ikkje har vært kontrollert? D sto ingenting om i bokå. Kan noen svara?
Nå blei plutseli teori litt mær interessant, filosofisk å jordnært. D nytte å uttrykka følelsane sine i ord. Næmen, då har eg lert to ting i dag! Om EU-kontroll OG følelsar. Fytti grisen for ei god tidsbruk.
Når eg ellers konne brukt tiå mi t å fylla ut 96 siders gallupundersøkelse om mine forbruks-og mediavaner. Ein mann på telefonen klarte nemli å få meg t å sei ja t å fylla ut skjemaet deiras. Skjema du lissom. Bok kalles d. Men eg kan vinna reise for 15 000 kr for å tenka gjennom ka eg kjøpe sist av TINE cotage cheese å TINE rømme. Så d kan jo bli noe godt utav d likavel. Der såg eg lyset i tunnelen om d og.
Å nå ska eg slutta detta deprimerande jalla innlegge å lesa videre om vegen og trafikkmiljøet. Wuhuu!

Ingen kommentarer: