tysdag 3. juli 2007

Fytti grisen

Eg va på jobb i dag, fjerde dagen på rad. Sto opp halv 7. Kom meg på jobb, va opplagt å blid, å klar t dyst. Så va d noe så gjekk gale. D va noe eg har hørt om før i helsevesenet. Noe med at me ikkje va nok folk på jobb.
D eg kan fortella nå e at eg blei ein time lenger på jobb enn eg sko fordi ellers hadde et menneske hatt ansvar aleina for 17 demente så bur i to forskjellige etasjar, i tillegg t at hu måtte ordna masse ting som hu ikkje hadde fått gjort før på dagen fordi me va så få. Å så va d ei som va på opplæring, å hu blei jo bare hengane ette oss som språng fra pasient t pasient for å prøva å nå øve. Å eg e jo ikkje akkurat den mest erfarne i verden eg heller...
Så nå har eg nettopp fått meg middag. Då hadde eg ikkje spist siden halv 7. Satt nerpå i 5 minutt ein gong i løpet av dagen, men eg kjenne d ska bli godt å kvila beinå litt nå sjøl om eg unnte meg den pausen.
Men eg har d kjekt fortsatt, altså!

1 kommentar:

Sigrun sa...

Prøver du nå å antyde at eg e ein smule gal?? Høres forresten ganske stress ut den jobben din! Men, du e typen t å takle d, like bra at d ikkje e eg som sto oppi stresset!!