tysdag 17. juli 2007

Kvitsund Bibelcamp!

Nå e eg på Kvitsund! Ette ein bråkete søvnlause nattbusstur kom Marie å henta meg på Brunkeberg kl kvart på 4 om nattå, å eg fekk legga meg på gamlerommet mitt på gamlebygget fordi dei så visste kor eg sko sova ikkje va våkne. Nå e eg stasjonert på kontorbygget (ja, eg sove på kontorbygget. Sprøtt!) å har d fint der. I går va Solgunn å Tarjei her, d va stas, så dagen gjekk te å styra me dei, Vigdis, Mathias, +++ Va som å vær tebake på skulen på skikkeli! Nå e d litt roligare, nå e d bare eg å Vigdis igjen, for me e lederar her på campen. Jør egentli ikkje så mye, d e å ha barnasamling onna Bibeltimen på formiddagen (eg e me på å hålla styr på 50 8-12 åringar) å ellers hjelpa t der d trengs. Eg ska gå om ti minutt å jør i stand kaffimat. Me ete ganske ofta her..:D I dag ska d vær sitronfisk te middag. Den glede eg meg ikkje så mye te. Vigdis å eg snakkte om å kjøpa pizza.
Ettepå nå ska me se Kamilla å Tyven i auditoriet, for d regne i dag (i går va d nydelig ver forresten, men i dag e d grått igjen), å så e hu som spille Kamilla deltakar på bibelcampen! Me lurte på om me sko be na komma å introdusera filmen. Eller å sei Sebastian. Men me droppa d. Stakkar dama! Hu hette forresten Veronika, ikkje Kamilla.

1 kommentar:

Torbjørn sa...

Og Veronika har faktisk jobba på Sygna i to år no! Der du skulle gått, ikkje Kvitsund:)

Torbjørn, medlem i TCK-klubben på Kvitsund

Ps: Sjåast me på UL???