måndag 9. juli 2007

Å fyttigrisen nå e eg skuffa!!
Sko ta teorien i dag.
Har lest heila helgå.
Sto opp tildi i dag for å lesa meir, pugga å øva.
Ordna me at Eirik kom heim for å vær me Sissel sånn at eg konne gå.
Forberedte meg skikkeli på at i dag sko eg klara detta å få d unnagjort.
Berekna meg god tid sånn at eg sko rekka å ta prøven uten å måtta stressa for å nå jobb.
Kom meg ut dørene litt før ett, ette litt styr fram å tebake me Sissel å Eirik.
Va på biltilsynet 13 minutt øve ett.
Der sa gubben i skranken at de stengte for teorien kl ett.
Så då va d bare å hiva seg på sykkelen heim igjen.

Hadde eg bare ringt bort å dobbeltsjekka at eg konne ta prøven, sånn så eg hadde tenkt på!
Eller hadde Martin bare huska fra når han tok i prøve i fjor at de stengte for d kl ett!
Eller hadde dei gidda nevna d på nettsidene sine, i steden for bare åpningtiå som e t 15.15!

Å nå vett eg ikkje ka ti eg får tatt den prøven, for alle formiddagane mine e fullbooka for long ti framøve. Så då må eg pugga alt igjen.

2 kommentarer:

Solgunn sa...

Eg føle me deg altså! Eg vett kje om eg fekk vist d på telefon, men eg syns synd på deg!! Som du sikkert høyrte så har eg ein veldigt innholdsrike jobb, som eg tilfeldigvis e på nå. Nå sidde eg på bakromme å får betalt for å sidda på internett. Sjølsagt har eg gjort meir i dag...eg har selt pollettar, plukka søppel, spelt kabal, spelt minesveiper, prøvt å fiksa internett...å alt dette på 6 timar!! Nå e du vel inponerte...ikkje heilt sånn du har d på jobb eller!! ;)

Ingebjørg sa...

Tusen takk for all hjertevarme og støtte, Solgunn. Husk....!
Å eg e ytterst stolt øve at du får nytta evnene og anleggå dine på ein så fine måte i sommar, d e sant, alle kan ikkje ha sånn slappavjobb som eg har! Håpe du hålle ut litt t, nå ska du snart få pause å ha ein tur t Haugesund å sånt ettekvart. Hvis du orke å forlata campinglivet, då ??!! :D