måndag 30. juli 2007

Oi...

Nå e UL slutt. D gjekk fort! Plutseli va heila vekå gått. Men d har vært kjekt :D Solgunn å Tarjei å fetter Ingar sov her hos oss, så me hadde luksus me senger, frokost å middag kvar dag mens andre regna å blåste vekk. Hadde forskjellige folk på besøk i løpet av vekå og, fetter Torgeir å damå ein dag, å "mongolerar" ein aen. I tillegg va Torbjørn her å spelte Risk å sov ei natt, d blei litt for vått i teltet :p
Har troffe vilt mye kjentfolk, kjempe å treffa både Kvitsundfolk å misjonerbarnvenner å alle andre. Har blitt ein del "det går bra me meg, å me deg da? kor e du nå?" i løpet av vekå!
Å sjølsagt, UL e best på innhold. Bibeltime me Asbjørn Handeland va høydepunkt kvar dag. I tillegg va d misjonerinvielse, konsert me Voice of joy å me SUM, kveldsmøter me masse ulikt +++ Eg e fornøyd!
Eg føle d har skjedd så mye i løpet av vekå, men nå komme eg liksom ikkje på noen ting. Jaja. D har kanskje noe me at d sista døgnet har gått t noe heilt aent, eg har nemli nettopp lest ut den sista Harry Potter-bokå! Men eg ska kje skriva noe om na her, av omsorg for dåkke som ikkje har lest na ennå. Oi, men eg har lyst :D
Eg ska på jobb i mårå, e kje satt opp før torsdag men de trengte folk på den andre avdelingen så eg ska ha opplering der i mårå å jobba på onsdag. E litt spent, for detta e ikkje demente, så d e nok ennå mær pleietrengande folk. Å så e d jo ein masse nye mennesker å setta seg inn i. Men d e kjekt å jobba, så d blir nok greitt.

Ingen kommentarer: