måndag 30. juli 2007

I dag har eg lagt det stora egget

Eg trur d va gås. Eller kanskje te å me struts. Men d va jaffal et voldsomt stort egg!
Frk Hauge sko nyta sin siste fridag før eg sko på jobb igjen i mårå ette to veker ferie. Sløste vekk heile formiddagen på Harry Potter å facebook, såg 7th heaven kl 2, i 3-tiå kjørte eg (me pappa i passasjersetet) te Oasen for å henta pizza på Dolly som me sko ha te middag. På vei heim igjen ringte mamma å sa at de hadde ringt ette meg fra jobb. For eg sko ha ettemiddagsvakt i dag.
D hadde eg glømt heilt ut.
Eg hadde visst fått melding mens eg va på bibelcampen, å svart ja å greier, men eg har jo sjølsagt sletta meldingar ette den ti så eg finne ikkje den igjen. Kossen eg kan ha sletta fra minnet mitt at eg sko på jobb skjønne ikkje eg, men d skjedde jaffal.
Så då va d full fart heim, hiva i seg et pizzastykke å to, å så va d avgårde te Norheim igjen å jobba. Å så e d noe me d når du e innstilt på å ha fri, så e d dobbelt så tungt å jobba! Å når du har ein sånn dårlige start og... Æsj asså. Men nå ska eg sova, for eg starte 7.30 i mårå tidli!

1 kommentar:

Sigrun sa...

ooops, litt kjip den, Ingebjørg... Eg e ikkje overlegen eg, meiner du det? Syns du skal sjå litt på det nest nederste bildet på bloggen min i dag, det er lagt ut til ære for deg. Bare sjå 2 linjer under der det står noko med feit skrift til høgre...
Nyt dagen/kvelden!