søndag 7. september 2008

Få overblikk

Eg va på fjelltur i går, på ein av dei mangfoldige toppane som ligge rundt byen. Det va godt å ta seg ut litt, eg kjente det i heile meg i går kveld:) På toppen av fjellet va det god utsikt, og her e smakebitar av kossen det ser ut rundt meg for tiå:
Detta e byen. Ca midt i bildet e blokkå eg bur i. Bak byen, litt te venstre ligge flyplassen.

Detta e utsikten ut på andra siå av fjellet. Her e det litt vatn pga elvå, og her dyrke de vannmelonane som Khovd e berømt for! Her går det asfaltvei et stykke te noken landsbyar. Bak den fjellryggen her går veien te UB.Dalen me gjekk ner igjen fra fjellet i. Så då vett dåkke litt meir om kossen det ser ut i Khovd. Vett ikkje ka som slår dåkke eg, men kanskje noke med fargane og frodigheten? Men eg må sei eg syns det e fint her, på sin måte. Og eg har begynt å lera meg å se fargane i kvardagen andre plasser enn i naturen rundt meg...

Men husk, ein saksopplysnig: byen ligge på 1500 (ca trur eg) moh, så det hadde jo ikkje vokst all verdens her hvis det hadde vært i Norge heller!

4 kommentarer:

Eirik Brekke Hauge sa...

Haha, detta såg himla mye ut som Mongolia ja :D
Kansje ganske mye tørrare enn det me va vant me i Darkhan, men det ligna for det :D

Berit sa...

Gla i deg! Måtte bare seia det.
Mamma.

Torleif Alexander sa...

Hehe, om ein ikkje er høg nok må ein nok opp i høgda for å få tatt bilete:P Neida.. fine bilete, likner i gronn på nokre av skytefelta her uppe:P no offence;) lykke til viare.. trur me he det ganske likt etterkvart slik temperaturmessig au, eller?

Torleif Alexander sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.