måndag 15. september 2008

Til Kvitsundrussen 2009

Gratulerer!

Dyrsku'n e herved over. Eg rekne med at dåkke sammen med gira førstissar og andreklassingar har gjort ein helteinnsats i helgå. Eg håpe inderlig at dåkke slo rekorden vår fra i fjor! (som eg skreiv om her...: http://ingebjrg.blogspot.com/2007/09/171-600-norske-kroner.html)

Nå gjenstår bare resten av året, kronene rekne eg med bare fortsette å rulla inn te Kenya. Eg heie på dåkke!

p.s. Men eg må innrømma eg syns det i DIGG at eg ikkje sko stå i pissregn og tigga 50øringar fra fulle cowboyar denna helgå. Alt te si tid. Men eg sko gjerna vært og besøkt dåkke! Det får bli te neste år. Då ska eg fillen meg putta penger på alle bøssene!

5 kommentarer:

Ingebjørg sa...

Nå ser eg at dåkke fekk ein fantastiske sum! Herlig! Slo oss med noken hundrelappar:D

Solgunn sa...

Eg åg ska så sinnsjugt på Dyrsku`n neste år ;) Eg har forresten kjupt den nye Odd Nordstoga cden i dag, misunnelige? Viss me avtale ei tid, så kan me føra øve på msn...? D tar ei stund, men eg trur d funke...

Liv Astrid sa...

De slo oss vettu. Min lillesøster ringte meg og var i fyr og flamme - etter å ha snakket med Herr og Fru Willoch. De hadde visst gitt en andel. Spass.

Ingebjørg sa...

Nå kommentere eg så heftig på min egen blogg men det får så vær. Solgunn, eg e ikkje misunnelige ein plass, for eg har for lengst ordna at mamma putte den CDen oppi pakken hu sende meg snart. Det gjelde å ordna dei viktige tingene i livet:D Men jo okey, eg misunne deg litt at du har an akkurat nå. Det ska eg innrømma. Og så ska du jo te Vest-Telemark snart... sukk...

halvor07 sa...

Hvis ein tar hensyn til utviklinga i kroneverdien så er 171 600 kr i 2007 verdt ca. 178 000 kr i dag (2008)...