fredag 12. september 2008

Dagane går

Nøye utvalgte øyeblikk fra min 12. september, nøyaktig 1 måned ette eg landa i Khovd:

Kl. 14.35:
Eg sitte i lesekroken på skulen sammen med dei 3 elevane som e på skulen i dag. Fjerdemann e sjuk. Det e rektor og, og siden leraren på skulen e på vei te Norge blei det eg som dreiv DNS i dag. Me har hatt 5 skuletimar av ymse slag, gått øve på SFOdelen, og alle e passe slitne ette ein longe dag og ei longe veka. Eg har ein elev i kvar armkrok, og sistemann sitte på fonget mitt. Eg lese høgt kapittel 5 fra bokå om kenguruen Hoppsasa som har baklomme.

Kl. 14.50:
Alle syns det e så kjekt at me lese kapittel 6 og.

Kl. 17.20:
Eg e ferdig med dagen og går te ein kafe der eg drikke skikkelige suutetsai og spise huushuur for første gong på 5 år.

Kl. 18.50:
Eg e ute og går i solnedgangen. Forbi meg kjøre ein motorsykkel. På den sitte mor, far og to barn på vei heim ette ein dag i byen. På sykkelen har de og fått plass te diverse ting og pakk. De kjøre i ekte mongolsk stil.

Kl. 20.30:
Eg sitte foran pcen og skrive te venner i Norge. Vett at eg kan se på bilder på facebook og bloggsurfa hos kjente og ukjente så lenge eg vil. For i mårå har eg fri.

Livet e ikkje det versta eg har.

1 kommentar:

Berit sa...

Sitat: No e eg midt i en drøm! --- ta vare på øyeblikkene, Ingebjørg! Mamma.