måndag 8. september 2008

Æsj

Når eg la meg i går kveld va eg kvalm. Eg tenkte det va fordi eg hadde vært på kaffibesøk hos Jonasmo og forsynt meg for grovt av brownies og vannmelon. Planen va å sova det av meg.
Klokkå halv 7 i dag morges våkna eg av et enkelt behov: å få opp alt eg hadde i magen. Ette to timar øve do roa det seg såpass at eg turde gå og legga meg i sengå, ette å ha ringt Kjetil og sagt at eg ikkje trudde eg kom te å orka å hjelpa te i kunst og håndverk i første time. Planen då va å ligga litt, samla krefter og så tusla ner på skulen.
Nå e klokkå 7 om kvelden. Det va visst noke meir enn bare brownies eg hadde fått i meg. (Men kor, gjennom ka og ka ti e meir enn eg begripe). Veien mellom sofaen og do har blitt kjent, eg har brukt opp ein heil dorull i dag.(!) Eg kom meg ner på skulen og holdt ut første del av foreldremøtet som me hadde i ettemiddag, men ellers har datamaskinen og dynå vært mine venner.
Ja, eg får i meg væska, og ja, eg vett at det bare e å ta det med ro te det gir seg. Egentlig har eg det ganske bra her eg ligge. Så dåkke må ikkje syns synd på meg. Det e kje derfor eg skrive detta:) Det e mest fordi eg ikkje har så møkje aent og gjer på, og det e ein del av dei tingene ein treffe på i Khovd men som ikkje va så vanlig på Vormedal og Kvitsund:p

Ein ting med å ha god tid, eg at eg endelig fekk bytta ut fargen på bloggen, har irritert meg øve den gusjefargen altfor lenge. Men eg fant liksom ikkje den rette nå heller. Konstruktiv kritikk mottas med takk.

Og så noken bilder. Detta e egentlig noke som ikkje kan fangas i bilder, det må bare opplevas. Detta e noke av den skjønnheten denna plassen har å by på, som eg suge te meg i store drag. Eg va ute og gjekk på steppene utanfor byen. Eg snudde meg for å gå heim igjen, og såg detta. Solå og et heilt fantastisk lys øve Khovd. Vakkert.På omtrent samme plass ein aen dag. Kem påstår at detta landet e fargelaust?

3 kommentarer:

Eirik Brekke Hauge sa...

stakkars deg, du får ha go bedring :D

Solgunn sa...

Fysst någen kommentarar/spørsmål t d forriga innlegge: 1. Fins d flyplass i Khovd? Kaffår kjøre dåkke frå UB då? 2. E vannmelonene frå Khovd kjent fordi d e utruligt at d vokse der, eller fordi dei smake godt? Eg e kje så bevandra innen vannmelondyrking.
D va syns at du har blitt sjuge! Eg anbefale Kvitsund virtuelle gymnas og diverse spel der=D Ellers likte eg fargen på bloggen! Å eg forstår meir å meir at Mongolia e verdt å besøka!

Ingebjørg sa...

Svar te deg, Solgunn:
1. Ja, det e flyplass i Khovd, og den bruke me. Noken flinke sjeler kjøre bil og buss, men eg foretrekke 4 timar i småfly foran 2-3 døgn i 20 km/t. Sorry hvis eg har villeda deg om det der...
2. Vannmelonane e kjent (trur det bare e innen detta landet sine grenser, men dog) fordi de e god! Og det e de og! Heilt nydelige. Og prisen, tja, for ei krona får du minst to kilo. Så det e e bare å fråtsa. Me har de ein måned te.
Om sjukingå: nå e eg bedre igjen, va på jobb i dag og greier. Matlysten komme nok ein gong den og...
Og sjølsagt e Mongolia verdt et besøk!