tysdag 8. mai 2007

Eg e ferdig!

I dag hadde eg fysikkprøven. Endeli. Siste prøve i 2FY. Nå har me bare 3 prøvar å to heildagsprøvar igjen i heile andreklasse! Yuhu! Å d gjekk greit, va masse teori, så eg har levert den lengste fysikkbesvarelsen min noensinne. Herli å vær ferdi, d va liksom de prøven live mitt dreide seg om heile helgå å i går. På søndag hadde eg ein pause midt på dagen, då. Eg å Benjamin gjekk ut ette middag, me et mål - å jør de mest meiningslause crazy tingene me kom på. Først åt me løvetann. Den første smakte ikkje så ille, men den andre smakte dritt så d blei me to. Så krabba me gjennom buskane ner fra volleyballbanen t fotballbanen. Å så gravde me oss ner i ein giga sandhaug som låg der mellom Ospetun å Kontorbygget. Fekk masse rare blikk når me sto der me rompå i veret å gravde håler som me satt oss i ette kvart, å då stakk bare hodene opp. Endte me at noen førstisguttar kom å heiv vatn på oss så sanden ront oss blei t lunka gjørma, då fant me ut d va på tide å gå i dusjen. Eg tror eg tetta sluket i dusjen me all sanden. Oops... Men dåkke ska få se bilder av heile opplegge, må bare få de av Benjamin først. Hadde d jaffal sinnssjukt gøy!
Ellers e hode mitt fylt av Mali å Kenya å bygdeutvikling å nybrottsarbeid å sånt for tiå, i mårå ska me ha russastyremøte der me ska velga alternativ som allmannamøtet på mandag ska stemma øve, og så har me misjonsprosjekt i boks! Men d e på ein måte min jobb å sila ut ka så e mulig å lovlig å engasjerande å sånt, så d må eg ha passe klart i mårå. Men eg tror d blir bra. Me ska få inn haugar me penger uansett me!
Å i kveld e d bibelgruppa å fotballkamp. Kvitsund FK!

Ingen kommentarer: