torsdag 3. mai 2007

Sigrun på tur

I dag e d sol å fint, å ette 4 timar me historieframføringar blei me sloppe fri fra skulens klør. DÅ bestemte frk. Egeland seg for å gå ein tur.

Kor va d du bestemte deg for å gå, Sigrun?

Ehm eg bestemte meg for å gå t Kviteseid for å kjøpe tannkrem til Ingebjørg - og konfirmasjonsgave til søstera mi.

Gjekk du heilt aleina??

Ja.

Oi. Men d gjekk vel fint. Ka gjorde du når du kom t Kviteseid, då?

Brukte masse penger, og så kjøpte eg is, og satt meg på brygga og hørte på bølgeskvulp og nøyt sola.

Wonderfull. Ka ska du ta deg t resten av denna nydelige torsdagen, da?

Du må ikkje spørre sånn - då får eg dårlig samvittighet. Denne wunderschöne dagen skal eg bruke til å gjøre fysikk!

Ja, for du har jo stor fysikkprøve te tirsdagen du. Oi d har visst eg og. Offda. Då må me visst avslutta. Har du ein hilsen t min skare av bloggleserar?

Øø... Hehe.. Heihei alle sammen! Håper dere har det bra i dag! Nei, gløm det. Offameg. Ja.. Abzzz lizzom.


Sigrunmor - min lille fluelort - e klar for d mesta, her i Israelmodus.

Ingen kommentarer: