fredag 18. mai 2007

Helgøy, 17. mai og facebook

Eg e på Helgøy! Å Solgunn har ikkje overdreve når hu har beskreve denna plassen, rett å slett nydeli. E litt sjarm å måtta gå me båt for å komma t skolen, at alle naboar e slekt å å gå mellom epletrer å drivhus. Så d e stas. Me kom her hal 3 om morningen på 17.mai, ette å ha reist i øve 12 timar fra Kvitsund. Mye kluss me båtar å ferjer å sånt :D Allikavel va d opp t gudstjenesten i kjerkå på Fister som starta kl hal 10, å så va d feiring is å pølser på skulen ettepå. Eg presterte å gå me bunadsjalet mitt på rongå i mången timar, men ellers va alt bra.
Ettemiddagen i går å dagen i dag har vært de slappaste me har hatt på lenge, å NYTE d! Eg har fått meg facebook, å har sotte i mången timar å fonne folk fra heile verden som eg har kjent ein gong i tiå. Knallkjekt! Eg tror eg e bitt av basillen...
E egentli ikkje så mye mær å fortella. Satse på slapp av resten av helgå o. Detta e greier.