fredag 4. mai 2007

Veps å gras

Tror eg har litt lite å jør på for tiå, har jo stadig tid t å skriva på denna bloggen. Hadde bare to timar i dag, så d kan vær ei forklaring... Men egentli e eg travelt opptatt me fysikklesing i dag, einaste probleme e at eg har dratt me meg bøkene ront t all slags solfylte plassar, men bare åpna na ein gong (å då kom eg ikkje så longt at eg begynte å lesa). Tar d i mårå.

D eg egentli sko fortella va om ein veps. Historien begynne på ein måte me at Liv Astrid å Ingrid dro i gang overnatting på vesleøy natt t i dag. De fekk me Hanne å Grethe, å rykte spredde seg så me endte opp me å vær ein 10-15 stk så sov der ute. Kosjli. Men når me kom inn igjen t frokost fortalte Solveig at hu hadde hatt ein nær-døden-opplevelse når hu sko på do t morningen. D va nemli ein veps på do, å hu tørte verken røra seg eller den. Å når eg sko på do seinare på dagen såg eg an eg og. Å eg hadde ikkje ti t å drepa an då. Så me har fortsatt ein veps på do.


Fant et bilde med Solveig ette å ha leita litt på dataen. Detta e fra fjelltur i høst. D va gøy.

Ingen kommentarer: