laurdag 5. mai 2007

Endå ein dag

Noen bilder Signe tok ute i solå i går...








Nå nærme d seg kveld på ennå ein fine dag, å i dag må eg sei eg føle eg har vært litt flinkare å disiplinert enn i går. Va oppe t frokost, på vei opp derifra va eg innom vaskoromme å satte på ein klesvask. Så satt eg me fysikkbøkene me bare ein pause for å sjekka posten (fekk ingenting - jo forresten, eg fekk krik-nytt) å kl halv 2 va eg klar nere på kjøkkene for å servera i konfirmasjon t inntekt for russaprosjekte. E egentli bare russ så ska jør sånt trur eg, men de sporte meg t frokost om eg konne stilla opp. Eg sa ja eg, penger t misjonen e verdt å ofra ein ettemiddag på. Å d va faktisk ganske gøy, har aldri jort noe sånt før. Å me fekk spisa av restene..:D
Så i dag har eg vært flink! Nå e eg ferdi me serveringå å ska finna fysikken igjen. Eller kanskje eg jør noe aent. Eg får se. Kl ti e d jaffal grilling av pølser, å ein halvtime ette e d Dum og dummere på storskjerm på fotballbanen. D blir stas!

Ingen kommentarer: