onsdag 27. august 2008

Ein ny sjanse

Ette styret i går med muffinsane, og oppmuntra av fleire skeptiske kommentarer te matlaginsevnene mine her på bloggen (og tidligare), fant eg i dag ette jobb ut at det bare va å komma seg opp på hesten igjen. Så eg fekk tak i steikebrett te ovnen, lette fram Sigrun si utmerka oppskrift på boller, handla inn melk og gjær, og har nå bakt 24 store nydelige boller! Eg e fornøyd med meg sjøl!Så nå e alt klart for ein kveld med film, nybakte boller og tekoppen på siå. Digg!

Noken som lure på kossen eg har greid å steika boller ette at heile stikkontakten blei svidd opp i går? Joda, rektor Kjetil va her i går kveld og fekk ordna sånn at eg kan bruka strømuttaket på kjøkkenet. Men foreløpig bare te ein ting om gongen. Så kjøleskapet står i te vanlig, men når eg trenge komfyren eller varmtvatn trekke eg det ut og sette i det eg trenge. Vatn koke eg på soverommet. Så sånn e det.

3 kommentarer:

Solgunn sa...

Konge!!! Eg digge at du e der ute! Eg sitte å bare storglise når eg lese =D D hadde våre så kjekt å besøkt deg, men nå vise d seg at der ikkje e någen frå Fjellheim så ska t Mongolia, d blei kje någe av. Så d va drid! Men ein gong, så ska eg t Mongolia!!!

Eirik Brekke Hauge sa...

Det kan eg anbefala Solgunn :P

Å ingebjørg, når du komme hjem ein gång, kan du laga sånne bollår???
Vær så sniiiiiiiiiiiiiiill :D:D:D

Sigrun sa...

eg må - som profesjonell bakar - si meg veldig fornøgd med det som ser ut som resultatet av dine bakeøvelser. Detta såg faktisk godt ut!! Du hadde ikkje gidda å sende ei te meg vel??