laurdag 9. august 2008

Telefon!

For å komma i kontakt med meg e det bare å finna ein telefon, og trykka inn følgende:
+976 95206352

Ellers går nå dagane. Eg e fortsatt hos Berit og Oddvar. Skreiv eg det forresten, at eg e der? Jaja eg har jaffal budd her noken dagar. Dei e om mulig meir speleglade enn meg og gjengen på puffen på 601, så desse dagane har det blitt både Settlers, Ligretto og Puerto Rico. For min del har det gått meir i tap enn vinn, men eg velge å sei det e min måte å ofra meg for å skapa miljø, eg e jo tross alt MILJØarbeidar. Yeah right.

Visste dåkke forresten at det e 3 ulike ord for ordet eller på mongolsk? Hvis du seie du vil ha spagetti eller ris med den eine eller-en, betyr det at du helst vil ha spagetti, men hvis du ikkje kan få det tar du ris. Men hvis du bruke et aent ord for eller, så seie du at det e akkurat det samma om du får spagetti eller ris. Og det sista ordet e noke heilt aent igjen. Så egentlig e det kjempepraktisk, for du får sagt veldig møkje med få ord. Men det e kje så greit for ei stakkars nordjenta å holda styr på alt...

Kjekt at folk følge med her, og ikkje minst at dåkke legge igjen kommentarer og sende mail og sånn. Det e bare å skriva i vei! Eg e ska prøva å ta fram det kameraet mitt og ta litt bilder. Blogg uten bilder blir for dumt. Det blir kanskje litt å ta bilder av når eg komme meg vestøve på tirsdag?

1 kommentar:

Sigrun sa...

Det er konge å følge med også, men eg gler meg til bilder, må innrømme det!! Ein dag igjen på jobb. YESS!!! Høres ut som du overlever, det er konge!