onsdag 20. august 2008

Første skuledag

Då va me i gang!

Klokkå 9 i dag morges møtte 4 spente 1.-3. klassingar, ein rektor, ein lerar og ein miljøarbeidar opp på den norske skulen i Khovd for å starta et nytt skuleår. Det gjekk som det suste! Dagen i dag handla mest om å bli kjent med kvarandre, skulen og uteområdet. Trur alle syns det såg greit ut! Uansett veldig kjekt å komma i gang. I mårå drar me på tur te elvå, på fredag har me litt forskjellig opplegg, og fra mandag av kjøre me vanlige veker med timeplan og faste lekser.
Oppgavene mine på skulen blir:
- undervisa i musikk og gym, og væra med i norsk og kunst og håndverk
- ha førskule med to "nullteklassingar"
- ha SFO kvar ettemiddag med alt mulig opplegg, matlaging, turar, spel, lek - bare fantasien og kapasiteten sette grenser!
I tillegg ska eg sitta barnevakt ein gong i vekå, og der har me egentlig arbeidsoppgavene mine i år. Eg e voldsomt spent på kossen detta blir, men alt ligge an te at detta kan bli jysla kjekt:D
Å, pleie det ikkje å gå esel i gatene der du e i år, seie du? Jaja, her ser du et eg traff her ein dag.
Og eg må forresten gjer oppmerksom på at det komt noke nytt i margen her på bloggen, nemlig postadresså mi. Hu står der for å brukas. Eg tør nesten garantera svar på alle brev, så hvis du har tom posthylla for tiå e det bare å setta seg ner og skriva!

6 kommentarer:

Solgunn sa...

Post ska du få! Når du minst vente det =)

Eirik Brekke Hauge sa...

Hvis du ser i det midterste bilde, den stolen oppe i venstra hjørna, den e heilt lik den eg brukte i 4. klasse i Mongolia.
Å du må sei te dei som går i 1.-2. klasse at det e kjempe kjekt å gå på skoe i mongolia i dei årå!!! :D
Spesielt når rektor bestemme at heila 2. å 3. klasse ska på tur, det vil sei 3 elevar te sammen på mi ti, å du stikke av fra na å klatre opp på skoletaket :D:D:D

Liv Astrid sa...

Imponert over skillsa dine jente! Tips for barnevakt: lag pidsa til kidsa (nøøøøøøøøøøøødrim. Jaja. Så bra du liker deg!

Sigrun sa...

jaja, men ditta va kallegt gama, titta mei! Ser ut som at du kjem til å få eit knallbra år i alle fall! You go girl, eg har trua på deg! Du skal nok ikkje sjå bort frå at det kanskje kjem post ei gong eller to også!!

Sigrun sa...

ein ting eg glømte: gymlærer? skulle gitt ganske mykje for å ha vore elev i 1-3.klasse i Khovd på den norske skulen dette året!! :-)

Eldar Nikolai sa...

Får vel følge opp eg da: Musikklærar?? Det kan bli spennande eller??